Page 4 - ΦΥΛΛΟ 131 MAΙΟΣ 2015
P. 4

ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΩΡ
η ́λλη ́ποψη
4
̈











«Prima soprano» Καλλιτεχνικ́ ∆ιευθ́ντρια 




Τ ο ∆ημοτικ́ Ωδέο Ζωγρ́φου ́χει Τον Άγουστο του 2014 ́μουνα Υπ́ρχει ́να θετικ́ και ́να αρνητικ́ σε
την τιμ́ για πρ́τη φορ́ απ́ τη
στη Σ́ριφο για κ́ποιες παραστ́σεις. αυτ́ την ερ́τηση. Το θετικ́ έναι ́τι η 
σ́στασ́ του, τη θ́ση του Καλλι- Εκέ απλ́ γν́ρισα τον κ. Καντίτη. επιρρό μου ως διεθν́ς καλλιτ́χνης θα 
τεχνικό ∆ιευθυντ́ να την κατ́χει μια Επ́στρεψα στην Αθ́να που ζόσα ́χει μια ευκολ́α στο να μπορόμε να καλό- 
παγκοσμ́ου φ́μης prima soprano η ́να προσωπικ́ οικογενειακ́ δρ́μα. με σε σεμιν́ρια επ́σης διεθνός καλλιτ́- 
οπόα ́χει εμφανισθέ στα πιο σημαντι- Εξ αιτ́ας εν́ς τροχάου που ́παθε η χνες.
κ́ λυρικ́ θ́ατρα της Ευρ́πης, ́χει αδελφ́ μου η οπόα παρ́μεινε στο Το αρνητικ́ ́σως αυτ́ που θ́λετε να 
δ́σει πολύριθμες συναυλ́ες και ρε- σιτ́λ τραγουδιό, με διθυρ́μβους ΚΑΤ 15 μ́νες στην εντατικ́, αλλ́ δυ- στυχ́ς κατ́ληξε το Σεπτ́μβρη. Στο πέτε έναι ́τι μπορ́ να λέπω ́ να μην έ- 
κριτικ́ν σχολ́ων που σκιαγραφόν με δυστ́χημα αυτ́ έμαστε μαζ́ και έ- μαι εδ́. ́χω φροντ́σει τουλ́χιστον τον 
πραγματικός χαρακτηρισμός την μαστε και δ́δυμες. Με τον ́ντρα μου προγραμματισμ́ μου για το επ́μενο ́τος, ́σο διαρκ́ αυτ́ το συμβ́λαί μου να έναι 
προσωπικ́τητα της.
σκεφτ́καμε τι θα μπορόσαμε να κ́- τ́τοιο που να μην επηρέζει την παρουσ́α 
Το ́νομ́ της: ΣΟΝΙΑ ΘΕΟ∆ΩΡΙ- νουμε γιατ́ ́φησε και παιδί π́σω μου στο Ωδέο. Εξ́λλου γνωρ́ζω ́τι οι καλ- 
∆ΟΥ.
της. Οι λ́γοι για μ́να του τι μπορό- λιτεχνικό διευθυντ́ς που ́χουν περ́σει, 
Ατελέωτες οι κριτικ́ς αν́ τον κ́- με να κ́νουμε ́ταν περισσ́τερο συ- δεν έχαν καθημεριν́ παρουσ́α, αλλ́ ερχ́- 
σμο για την prima soprano που «δεν ναισθηματικό, γιατ́ αυτ́ς ο θ́νατος ντουσαν μ́νον για να υπογρ́φουν και να 
τραγόδησε απλ́ς τα τραγόδια ... τα ́ταν ́να τ́σο τερ́στιο γεγον́ς στη φέγουν.
́ζησε» και που απ́ το μ́να Απρ́λιο, με- τ́ απ́ ́να προσωπικ́ δρ́μα που β́ω- ζώ μου, που ́γινε και η αιτ́α να διε- ρωτηθ́ για το π́τε και πως θα μπο- Εγ́ ́ρχομαι εδ́, υπ́ρχω, καθαρ́ζω, 
σε, επ́στρεψε στην πατρ́δα της και ρ́σω να επιστρ́ψω στην πατρ́δα μου αυτ́ν την άθουσα που βλ́πετε (εννοέ την 
αν́λαβε το ∆ημοτικ́ Ωδέο Ζωγρ́φου.
μετ́ απ́ απουσ́α 30 χρ́νων. Τυχάα άθουσα του Ωδέου που στεγ́ζεται στο 
«Η γεμ́τη ζώ πρωταγων́στρια στη π́λι συν́ντησα τον κ. Καντίτη, ο π́ρκο Γουδ́) την καθ́ρισα εγ́ μ́νη μου 
σκην́ και η γεμ́τη π́θος συγκινητικ́ οπόος μου έπε ́τι «σκεπτ́μαστε για δίτι η καθαρ́στρια ́φυγε 12 η ́ρα. Β́φω, συμμετ́χω, δημιουργ́. ∆εν ́ρθα για να 
ερμηνέτρια» ́πως ́χει γραφτέ, αν́- κ́ποιον Καλλιτεχνικ́ ∆ιευθυντ́ στο π́ρω ́να μισθ́ και να φ́γω γιατ́ δεν έναι 
λαβε τα ην́α του Ωδέου μετ́ απ́ μια ∆́μο Ζωγρ́φου». Τ́τε για πρ́τη αυτ́ το πρ́βλημ́ μου. Η δικ́ μου πορέα 
τυχάα γνωριμ́α με τον Πρ́εδρο του
φορ́ μου γενν́θηκε η σκ́ψη ́τι θα στην τ́χνη και γενικ́τερα τα ́σα κ́νω δη- 
Ν.Π. Πολιτισμό και Αθλητισμό ∆ημ́-
μπορόσα να δεχτ́ αυτ́ την πρ́τα- λ́νει ́τι θ́λω να δημιουργ́σω, να προσελ- 
τρη Καντίτη και έναι αποφασισμ́νη
να δ́σει ζώ, να δημιουργ́σει, να ση. Απ́ πρ́της Απριλ́ου λοιπ́ν βρ́- σκομαι στη Χ́ρα μου, τα πρ́γματ́ κ́σω ν́α παιδί στο Ωδέο για να ξαναζω- 
αναδέξει, να αφ́σει τη δικί της πινε-
μας ακ́μη δεν ́χουν φτ́σει και έμαι νταν́ψει, γιατ́ ́πως ξ́ρετε τα τελευτάα 
λί και σε αυτ́ν τον τομ́α, με υψη-
εδ́. Με την κ. Καφατσ́κη ́χουμε συ- χρ́νια βρισκ́ταν σε μεγ́λη παρακμ́. ∆εν 
λό επιπ́δου μουσικ́ς εκπάδευσης, ναντηθέ δ́ο φορ́ς. Την πρ́τη που
έμαι εγ́ αυτ́ που θα αναλ́σει το «τι» και 
μουσικ́ς παιδέας και αν́δειξη ν́ων μουσι- χ́ρια, με πολ́ σπουδάους διεθνές μά- στρους και σ́μερα βρ́σκομαι εδ́, στο ∆́- π́γα μ́νη μου στο γραφέο της και τη δέ- το «γιατ́».
κ́ν ταλ́ντων.
μο Ζωγρ́φου.
τερη ́ταν συναντ́θηκε με ́λους τους κα- Τι συναντ́σατε, τι ακόσατε, τι καταλ́- 
Συναντ́σαμε τη ν́α Καλλιτεχνικ́ ∆ιευ- θηγητ́ς του Ωδέου, για να με παρουσίσει.
βατε απ́ την πρ́τη επαφ́ σας με τους 
θ́ντρια στα γραφέα του Ωδέου που βρ́- Έστε μια απ́ τις λ́γες Ελλην́δες Λυρι- συντονιστ́ς του Ωδέου, πως νοίσατε 
σκονται στο π́ρκο Γουδ́, η οπόα μας ́κα- κ́ς Τραγουδ́στριες που τραγόδησαν ́χετε ασχοληθέ ́λλη φορ́ με τη διό- και πως σας αντιμετ́πισαν, αλλ́ και τι 
νε μια μερικ́ διαδρομ́ απ́ τη μεγ́λη καλ- στα μεγαλ́τερα θ́ατρα του κ́σμου. κηση τ́τοιου μουσικό χ́ρου «Ωδέου» για την εκμ́θηση μουσικ́ς στους ν́- θ́ση π́ρατε;
λιτεχνικ́ς της πορέας, μ́χρι σ́μερα.
Τελευτάα ηχογραφ́σατε δ́ο albums ους;
Ποια έναι η prima soprano Σ́νια Θεο- με μελοποιημ́νη πόηση του Καβ́φη. Αρχικ́ δεν θα απαντ́σω «κοτσομπολ́-
δωρ́δου;
Πως πρόκυψε αυτ́ η ηχογρ́φηση;
Απ́ το 2010 ́μουνα καθηγ́τρια 
Καλ́ν Τεχν́ν στο Πανεπιστ́μιο 
Έμαι μια γυνάκα που ξεκ́νησε απ́ τη Το 2010 με το σ́ζυγ́ μου το μάστρο Θέδωρο Ορφαν́δη, διαμ́νοντας στο Βε- του Βερολ́νου ́που δ́δασκα τρα- 
Β́ροια με μεγ́λα ́νειρα και φιλοδοξ́ες, ρολ́νο, νοίθοντας και βλ́ποντας αυτ́ που γόδι στην πιο αν́τερη Σχολ́ που 
́χοντας τη τ́χη με το μ́ρος μου. Σε τι ́ρχεται αποφασ́σαμε να ιδρ́σουμε ́να υπ́ρχει στη Γερμαν́α και υπ́ρξα 
́μως; Η εργατικ́τητ́ μου, η π́στη μου σε Πολιτιστικ́ Κ́νημα που το ονομ́σαμε «Be- και Καλλιτεχνικ́ ∆ιευθ́ντρια στην 
αυτ́ που κ́νω και η θ́λησ́ μου με αντ́- autiful Greece», «Ωράα ́μορφη Ελλ́δα». ιδιάτερη πατρ́δα μου τη Β́ροια, 
μειψαν.
Μ́σα σε αυτ́ το Πολιτιστικ́ Κ́νημα καθ́ς εν́ς θεσμό που ονομ́ζεται «αν- 
Ποια έναι η καλλιτεχνικ́ πορέα σας μ́- ιδρ́σαμε και την ορχ́στρα μας Mobile, θρ́πινη Φων́»
Εκέ εκτ́λεσα χρ́η Καλλιτεχνι- 
χρι σ́μερα;
σκοπ́ς της οπόας (ορχ́στρας μας) ́ταν η κό ∆ιευθυντ́ και στην διοργ́νω- 
αν́δειξη της ελληνικ́ς λ́γιας μουσικ́ς ση κοντσ́ρτου αλλ́ και σε εκπαι- 
Τελείνοντας το Λ́κειο π́γα στο Εθνικ́ στα π́ρατα του κ́σμου. Σε ́λες αυτ́ς τις δραστηρίτητες που κ́ναμε, με την ορχ́- δευτικ́ προγρ́μματα για ν́ους και 
Ωδέο Αθην́ν, πάρνω το πρ́το βραβέο στρα μας πάζουμε μουσικ́ απ́ ́λες τις κ́λεσα πολ́ δίσημους καλλιτ́- 
υποτροφίν «Μαρ́α Κ́λλας», φέγω στο Χ́ρες Κ́να, Ιαπων́α κ.α., αυτ́ η ηχογρ́φη- χνες, σας αναφ́ρω χαρακτηριστικ́ 
εξωτερικ́ με υποτροφ́α, πηγάνω στην Κο- ση λοιπ́ν του Καβ́φη ́ταν σκ́ψη εν́ς την Krista Lyrics, ́που εκέ έχαμε 
λων́α της Γερμαν́ας ́που εκέ ́κανα το συνθ́τη ́λληνα, που έναι και γιατρ́ς, του σεμιν́ρια τραγουδιό, παραδ́δαμε 
master μου π́νω στο τραγόδι και ́χι μ́- Αθανασ́ου Σ́μογλου ο οπόος ζει και εργ́- δωρέν μαθ́ματα γίγκα στους γο- 
νον. Παρ́λληλα ́ρχισα να σπουδ́ζω και ζεται στη Στουτγ́ρδη και νομ́ζω ́τι το απο- νές, ́ρχονταν ν́α παιδί, δ́ναμε 
ξ́νες γλ́σσες, μιλ́ω ́δη ́ξι. Στη συν́χεια τ́λεσμα έναι εξαιρετικ́.
υποτροφ́ες κλπ.
π́γα στο Λονδ́νο και συν́χισα να σπουδ́- ζω με την περ́φημη δασκ́λα Vera Rozsa Μ́πως η διεθν́ς καρίρα σας 
και απ́ εκέ η καρίρα μου εκτιν́χτηκε κα- Ποιος ́ταν ο συνδετικ́ς κρ́κος που σας ́κανε την πρ́ταση ́στε να εντα- στη μουσικ́ και οι υποχρέ- 
τ́ κ́ποιο τρ́πο, γιατ́ έχα π́λι την τ́χη να χθέτε στον προγραμματισμ́ της σημε- σεις σας επηρέσουν το ́ργο 
βρεθ́ σε πολ́ μεγ́λα θ́ατρα, αν και αρ-
ριν́ς ∆ιόκησης.
σας στο Ωδέο;






Η ατμ́σφαιρα του Sallon, του παλαίτερου piano bar 
στην π́λη, και ο κ́πος του μ́σα στο καταπρ́σινο π́ρκο, 

τις καλοκαιριν́ς μ́ρες και βραδίς που συνδύζει 
την ομορφί με τη γέση, κερδ́ζει τον επισκ́πτη

και αναγενν́ την καλ́ του δίθεση.

ΑΛΚΜΑΝΟΣ 36, ΙΛΙΣΙΑ, 115 28 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ. 2107242208, FAX: 2107222214 
e-mail: saloon_restaurant@yahoo.gr • www.saloonrestaurant.gr Ι∆ΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ - ∆ΕΞΙΩΣΕΙΣ - CATERING



   2   3   4   5   6