Πρέπει να ΞΕ-ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ από την ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

Στην πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Πρασίνου και Μηχανολογικού Εξοπλισμού Σταύρος Αρμιλιάς στην εφημερίδα «Σκονάκι», ρωτήθηκε και για την καθαριότητα και συγκεκριμένα «…..τι φταίει που χωλαίνει ο τομέας της καθαριότητας δεν έχετε προσωπικό, ή δεν δουλεύει το προσωπικό;».

Με την απάντησή  του ο κ. Αρμπιλιάς στρέφει τα πυρά του στην αντιπολίτευση ισχυριζόμενος ότι «….Είναι εύκολο να κάνει κάποιος αντιπολίτευση λέγοντας ότι «είμαστε μια βρώμικη πόλη με καφέ πράσινο» που συνηθίζει να λέει ο κ. Αγγελόπουλος. Ο δε κ. Καλλίρης 3, 5 χρόνια που ήταν διοίκηση δεν φρόντισε να μπει ούτε ένα ανταλλακτικό στα συνεργεία του Δήμου, ούτεένα καινούργιο όχημα.

Δεν ξεχνώ ότι όταν παρέλαβα δεν είχαμε ούτε πετρέλαιο για να κινηθούν τα απορριμματοφόρα. Το Δεκέμβριο του 14 τα σκουπίδια έμειναν στους δρόμους γιατί δεν είχαν μεριμνήσει ούτε ανταλλακτικά να υπάρχουν, ούτε καν ο διαγωνισμός με τα καύσιμα να έχει ολοκληρωθεί»

Η απάντηση αυτή θεωρήθηκε από την προηγούμενη Διοίκηση ως μομφή για τα τότε πεπραγμένα της και η πρώην Αντιδήμαρχος των Οικονομικών Μαρία Βαρσαμιδάκη δίνει τη δική της απάντηση, γιατί όπως λέει στηρίξαμε μεν τον πρώτο καιρό τη διοίκηση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι βιαστικά χωρίς στοιχεία και χωρίς αποδείξεις, μπορούμε να σπιλώνουμε ανθρώπους και να ρίχνουμε λάσπη στον ανεμιστήρα, και

 «Εμείς δεν συγκρίνουμε τη σημερινή διοίκηση με τους παλιούς. Το θέμα είναι ότι η σημερινή διοίκηση συγκρίνει τον εαυτό της και προσπαθεί να δώσει  ελαφρυντικά, ισχυριζόμενη ότι για την οποιαδήποτε  κακή εικόνα κάθε τομέα, κάποιος ευθύνεται .

Θα θέλαμε λοιπόν να υπενθυμίσουμε  ότι είμαστε η Διοίκηση που έτυχε να εφαρμόσει για πρώτη φορά στην τοπική αυτοδιοίκηση τον Ν. Καλλικράτη  και είχε και την ποιό σύντομη θητεία 3,5 χρόνια (1-1-2011 έως 31-08-2014).

Να υπενθυμίσω όχι μόνον στη σημερινή Διοίκηση, αλλά και στους δημότες μας, ότι στο διάστημα αυτό της θητείας μας έγινα πολλά. Προσπαθήσαμε,  τολμήσαμε, κριθήκαμε   και κρινόμαστε ακόμα και σήμερα.

Στον τομέα της καθαριότητας  έγιναν για πρώτη φορά διαγωνισμοί και όχι αναθέσεις, διαγωνισμοί για επισκευή και προμήθεια ανταλλακτικών αυτοκινήτων και απορριμματοφόρων, διαγωνισμοί για προμήθεια ατομικών ειδών προστασίας εργαζομένων  καθώς επίσης και για  προμήθεια υγρών καυσίμων για τις ανάγκες όλων των υπηρεσιών του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων.

Κατορθώσαμε δε ενόψει των επικειμένων αυτοδιοικητικών εκλογών με  έγγραφο μας προς όλες τις υπηρεσίες, άμεσα να προβούν στην σύνταξη μελετών για όλες τις αναγκαίες προμήθειες του Δήμου,   ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στην λειτουργία των υπηρεσιών του.

Όλα αυτά για την ορθή ενημέρωση των Δημοτών μας διότι στη ζωή μας κάποια πράγματα μπορεί να μας φαίνονται σωστά και να μην βρίσκονται στη σφαίρα της δικής μας θεώρησης πραγμάτων. Όμως στα βιαστικά χωρίς στοιχεία και χωρίς αποδείξεις, δεν μπορούμε να σπιλώνουμε ανθρώπους ούτε να ρίχνουμε λάσπη στον ανεμιστήρα. Αλίμονο προσπαθήσαμε να κάνουμε μέσα στην πιο δύσκολη οικονομική συγκυρία βήματα μπροστά, στην προώθηση και στην λύση των προβλημάτων του Δήμου .

Σταθήκαμε και στηρίξαμε τα πρώτα της χρόνια τη σημερινή Διοίκηση, όμως δεν μπορούμε και να μην κριτικάρουμε κάθε άστοχο χειρισμό της. Δεν φταίει η Διοίκηση Καλλίρη για την σημερινή κατάσταση στην καθαριότητα.

Ας ανατρέξει κάθε καλοθελητής στη Διαύγεια για να διαπιστώσει ότι τα στοιχεία που υπάρχουν τους διαψεύδουν και αποδεικνύουν το αληθές.                                                                                                           Ενδεικτικά μπορώ να αναφέρω μερικά:

Το 2011 με το που αναλάβαμε τη διοίκηση  προβήκαμε σε διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια υγρών καυσίμων διαθέτοντας το ποσό των 434.067,00 ευρώ.

Από το 2011 μέχρι τέλος του 2013 που ανέλαβε η σημερινή διοίκηση το ποσόν που διατέθηκε για προμήθεια των ατομικών μέσων προστασίας των εργαζομένων στην καθαριότητα, δηλαδή για νιτσεράδες, μάσκες ηλεκτροσυγκόλλησης, δερματοπάνινα γάντια, γάντια από νιτρίλιο, ανακλαστικά γιλέκα, γαλότσες ξεπερνούσε τις 150.000 ευρώ. Η πρώτη μελέτη το 2012 αφορούσε την προμήθεια ατομικών μέσων προστασίας με διαγωνισμό με όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζαμε όσον αφορά ενστάσεις κλπ.

Για πρώτη φορά έγιναν   διαγωνισμοί για την επισκευή, συντήρηση μεταφορικών μέσων και μηχανημάτων του Δήμου και για την προμήθεια των απαραίτητων  ανταλλακτικών αυτοκινήτων δαπάνης πάνω από ένα 1.040.000 ευρώ .

Με το ίδιο σημερινό προσωπικό και με τις ανωτέρω προμήθειες  προσπαθήσαμε να κρατήσουμε καθαρή την πόλη μας.

Τέλος αναφορικά με τον ισχυρισμό του κ. Αντιδημάρχου ότι όταν παρέλαβε δεν είχε ούτε πετρέλαιο για να κινηθούν τα απορριμματοφόρα,  συνιστώ να ανατρέξει στη «Διαύγεια» για να διαβάσει την προκήρυξη διαγωνισμού που κάναμε για την προμήθεια υγρών καυσίμων. Ο διαγωνισμός έγινε 11 Μαρτίου 2014  (15-Ιουλίου 2014 η σύμβαση ήταν στην ενιαία αρχή δημοσίων συμβάσεων )   ποσού 660.380,00 ευρώ

και ότι επίσης στις 11-7-2014   έγινε ο  διαγωνισμός για την συντήρηση  και προμήθεια  ανταλλακτικών αυτοκινήτων ποσού 546.175,38 ευρώ. Εκτός των άλλων διαγωνισμών για προμήθεια υλικών καθαριότητας και ευπρεπισμού.

 Προφανώς για τους ελεγκτικούς μηχανισμούς και την  γραφειοκρατία που επικρατούν στο Δημόσιο και στους Ο.Τ.Α. σίγουρα δεν ευθυνόμαστε εμείς.

 

Σχολια: 0

Δεν υπάρχουν σχόλια.